neděle 13. ledna 2013

Druhá Giveaway

Ahoj,
mám pro vás druhou giveaway. Informovala jsem o ní předešlém článku. Tentokrát jde ELF balíček, který obsahuje paletku 100 očních stínu, bázy pod oční stíny, linku ve fixe v odstínů black a rtĕnku v odstínů classy. Všechny věci mám doma vyzkoušené, tak sem pro vás objednala opravdu své nejoblíbenější věci.
Pravidla jsou:
1. Být pravidelným čtenářem, takže opět se giveaway netýká anonymů.
2. Napsat mi něco... třeba něco o vás nebo o vašem domácím mazlíčkovy.
3. Napsat vás mail, ať vás mužů kontaktovat v případě výhry.
Giveaway končí 23.1. a výtěze vybere random.








53 komentářů:

  1. sleduji pod přezdívkou Mia, je mi necelých 17 let, ráda zpívám a zajímám se o vaření a o kosmetiku, barvím se na blond, svůj čas nejradši trávím se svým přítelem, s kterým jsem už 3 roky:) máme malého pejska (bišonka), který se jmenuje Teddy a u mně na blogu je v receptu na jablečný štrůdl moje fotka s ním:) ELF mám hrozně moc ráda a jednu paletku od nich už mám, takže by to byla úplně bomba:) krásná giveaway;)

    mariepajerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů, že máš nový design? V jednoduchosti je krása.:P
    krásná giveaway :))
    Pravidelný čtenář jsem, co bych ti o sobě mohla napsat? Mám blog, takže všechno o mě najdeš ZDE .. Budu ráda, když se koukneš :)
    A kontakt? kirchnerova.k@gmail.com :))
    Katelin.

    OdpovědětVymazat
  3. tak s tim domácím mazlíčkem jsi mi zorvna nahrála, teď v pátek jsem s kocourem musela k veterináři a zjistilo se že m svrab v uchu, doktorka mi tu potvůrku ještě ukázala pod mikroskopem a od tý doby mě svědí celý tělo haha :)))
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. ha 24.1. slavím 18 narozeniny, byl by to krásný dárek :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    mandragerka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. mazlíčky nemám, ale chtěla bych v budoucnu kočku, až budu mít vlastní byt :)
    juanit.zapaterito@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji pod jménem Vlastina.
    O domácím mazlíčkovi? Mometálně mám morčátko Vendulku. Vtipné na tom je, že moje ségra ( 2,5roku ) se taky jmenuje Vendulka. Ale moje morčátko bylo dřív ( 3.5 roku ). Ale mamina chtěla prostě Vendu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, ale klikla jsem na špatné tlačítko. :D Doma mám kocourka Ferdu. Má krásný velký očka, kterým by podlehl každý :) Všichni doma ho naprosto milují, až se o něj doma někdy hádáme :D
      moncasotek98@seznam.cz

      Vymazat
  9. Máme kocourka Mikyho a někdy si říkám, že nás úplně pobláznil, protože jsem mu začala říkat brácho a mamka mu říká miminko :D no jsme z něho úplně paf :D

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduju, pod svým jménem....
    Žádného teď nemám, co mi umřel pejsek, krátkosrstý jezevčít Rituška, a asi si v brzké době nového pořizovat nebudu...
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Velmi dobrá giveaway :)
    Sleduji :)
    laughtingsmile@seznam.cz
    Domácího mazlíčka mám králíka, už rok a půl. Člověk by čekal, že se časem zklidní, ale na ní to asi ještě nepřišlo, takový ďáblík :))

    OdpovědětVymazat
  12. Máme králíčka,ale už sedm let.Moc se bojíme,že nám brzo odejde.Bohužel není muchlací,ale stejně ho máme moc rádi.Jmenuje se Bobíšek a pořád po něm sbíráme bobky.Máme ho na volno v bytě.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné dárečky a parádní paletka! Mazlíčka teď nemám, protože bych se mu z časových důvodů nemohla pořádně věnovat. Myslím, že by si lidé raději neměli pořizovat zvířátko, pokud na něj nemají čas. Před lety jsem ale měla celé hejno andulek a byly to pěkné divošky. :) mail: hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, 7 let jsem měla toho nejrozkošnějšího králíčka Boba, ale bohužel před pár lety podlehl nemoci. Ráda bych si pořídila činčilu nebo zase králíčka, ale jelikož studuji v Praze a na víkendy jezdím domů, bylo by to hodně komplikované. Přesto doufám, že se mi to budoucnu vyplní :)

    WenzelovaM@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Momentálně domácího mazlíčka nemám, (chtěla bych morče, kočku, psa, papouška....) ale měla jsem křečka, ten bohužel umřel, když jsme odjížděli na dovolenou a taťka mu nechal otevřené dvířka od klece, on vylezl a snědl jedovatou hmotu :-( Když jsem přijeli, ještě žil, ale asi za dva dny umřel :-( Ale doteď mu s kamarády nosíme květinky a nějaké pamlsky na hrobeček ;-)

    lpsvip@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, mám 3 ročnú fenku, ktorá sa volá Ely a je to poriadne šidlo. Fakt hyperaktívnejšieho hava nepoznám. Je to také naše malé šteniatko aj keď už je dospeláčka :). Vyzerá ako Jack Russel krížený s bradáčom a máme ju z útulku, takže je tiež veľmi vďačná. :)
    tea.chylova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. kde máš GFC? o.O

    icka.gazdova@gmail.com

    mám 2 kkorytnačky Ninu a Marka lenže ono ich pohlavia sú úplne iné menám...

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Mala som 5 rokov morské prasiatko, volala sa Miminka :)bohužiaľ bola chorá a zomrela :( už sú tomu 3 roky ale stále mi chýba :(

    denkkaa8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Pááni, od Elfu chcem už dlho niečo vyskúšať :) A tieto ceny sú fakt parádne!
    Mám domáce zvieratko, je to vlčiak Rex. Môj najlepší kamarát, spoločník, veľké šidlo ♥ 2x tu už nemusel byť, ale som rada, že to dopadlo takto a je tu :)) Pamätám si, že ked som mala 8 rokov tak som si rozbila koleno a hrozne som plakala, vedľa mňa sa posadil Rexino a tiekla mu slza! Ocino bol pri mne a len s údivom sa na nás pozeral :D
    petra.@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, tvůj blog sleduji už nějakou dobu a moc se mi líbí :)Jsem ráda, že nepíšeš přehnaně dlouhé články, má to šmrnc ;) Kosmetiku ELF jsem slyšela hodně chvály, ale i zklamání, tak bych si na ni ráda udělala vlastní názor :) mimoto zrovna potřebuju větší paletku stínů :D
    Ze všech zvířátek, které jsem doma měla mi zůstal už jenom jeden pejsek a tak přemýšlím, že bych mu pořídila kamaráda :)
    petule.dankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Sledujem pod menom Zdenka

    Môj mail: monika.svitacova@gmail.com

    Ja mám doma nečistokrvnú mačku britskú modrú :) Volá sa Sofia a je krásna už len tým že má modré oči :) Jej fotky sú aj na mojom blogu :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  23. christina-a@centrum.cz
    miluju seriály!:D

    OdpovědětVymazat
  24. 1. sleduji :)
    2. no je mi 17 let a ráda maluji, kreslím a vytvářím. Doma mám pejska jmenuje se Eli a je strašně moc hravá (někdy až moc :D). Je to plemeno čínského chocholáče :)
    3. ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. 1. sleduji
    2. ahoj, jsem péťa, je mi čerstvě 18, miluju všechno kolem módy, ráda fotím, sportuju, také ráda projíždím fashion blogy, ale svůj nemám. Zatím jsem nikdy nevyhrála v giveaway :D
    3. pnutfashion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Ani :) nevím, co napsat :)
    Snad jen, že jsi vybrala úžasné ceny do giveaway, kterou bych si přála vyhrát. Báze mi dochází, paletku si přeji hrozně dlouho, rtěnka je nádherná a miluju rtěnky, linky jsou super, používám je každý den... Kdybych vyhrála, snad bych skočila radostí do stropu :) když už povídám o kosmetice, chtěla bych na začátek říct, že mám přítele a jsem s ním šťastná... Je to ten nejlepší chlap jakého znám i s jeho chybami :) ale což o to, ale poslední dobou (kvůli mně) se začal upravovat, strojit a starat se o sebe :) a tak jsem si z něho udělala srandu a namalovala ho a nechal se :D vypadal skvěle, nejvíce mu sedla hnedá tužka na oči a řasenka :D toť vše, zdraví tě Pauline <3
    PS: máš úžasný blog ^^

    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Páni, to je krása... Už dlho chcem nejakú poriadne veľkú paletu očných tieňov a vždy som chcela vyskúšať ELF... Možno sa na mňa usmeje šťastie. To by som teda skákala od radosti :D Aspoň budem krásna na pripravovanú svadbu. S priateľom sme sa totiž nedávno zasnúbili a radi by sme sa v lete vzali. Mám z toho obrovskú radosť, lebo je to ten pravý muž pre mňa a každým dňom ma rozmaznáva viac a viac. Je úžasný. Každému by som priala takú lásku a tak krásny vzťah ako máme my dvaja. :-)

    sueandcolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Krásné dárečky..nejvíc mě zaujala asi ta paletka..elf je dost zmiňovaný,ale doteď jsem ho neměla možnost vyzkoušet,tak třeba ..:)

    Jinak ted se nemám zorvna moc dobře..je zkouškové období,samé testy a písemky no.

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. můj koníček je sport, kosmetika jídlo:)
    weronyczkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Keďže som z dediny, zvierat máme dosť :) mačičiek 5 a dvoch psíkov, z toho jedného máme už 7rokov a druhého sme pred vianocami zachránili od tyranského majiteľa. Je hrozne zlatý,vdačný a poslušný. A samozrejme najmilovanejší škrečok,ktorého mám 4 mesiace, volá sa Jerry a má plno hračiek,doplnkov,klietok,prenosiek,takže má taký škrečkovský Disneyland :D

    sunnytear@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  32. tak já nemám žádného mazlíčka, tak nemám co napsat no :( mamka je "alergická" na jakékoliv zvíře...
    te.vybiralova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. sleduju :)
    O mně nebo domácím mazlíčkovi jo? Hmm, tak bylo mi teď v listopadu 15, jsem tak trochu podivná osůbka, miluju psaní, zpěv a v září nastupuju na studium oboru Filmová a televizní tvorba do Prahy na Panskou a šíleně se těším. Doma máme dva psy, andulku a korelu, já měla králíčka, ale ten bohužel umřel 25.2.2012, asi s ním hodně zamávalo stěhování přes 200 kilometrů :(

    kaja.kubinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. katerina.z.1998@seznam.cz
    Mě v dubnu zemřel králík, ale budu mít možná morče Zuzanku :)
    Jinak krásné ceny.

    OdpovědětVymazat
  35. Ja ti poviem o mojom miláčikovi. Volá sa Nicky a je to nemecká boxerka, aj napriek tomu nie je taká mohutná ako napr. jej bratia, lebo bola zo všetkých šteniatok najmenšia,ale aj najneohrabanejšia, čo jej vydržalo až doteraz :D. Rada spí, a keď nespí tak stále len zíva. Ale niekedy je aj živá a vtedy by behala a hrala sa celý deň. A najradšej by zjedla aj svoju misku :D.
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  36. krásné ceny :)
    já ted bohužel nemám doma žádné zvíře, ale v budoucnu plánuju hada :) a pejska :), ještě nedávno jsem chovala pakobylky :D a předtím myši, želvy, šneky, králíky..
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Sleduji:)
    Jsem praštěná gymplačka a už druhým rokem nechápu, co na té škole dělám:D. Mé plány budoucna jsou takové, že si buď vezmu rich husbanta a nebo odletím na Mars, možná koupím licenci na Vogue a zaměstnám tam všechny svý kamarádky:D. Ne dobře, mé motto tohohle roku je být nohama na zemi. haha btw: Od Elfu už mám jedny stíny, pudr a pár štětců a nemůžu si stěžovat:)) byla bych za tuhle výhru fakt ráda, na tu rtěnku mám zálusk už delší dobu :)
    Em.holbova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. aurora.modnidenik@gmail.com

    Jsem studentka, co při škole pracuje / nebo pracující člověk, co u toho studuje :-)
    Nově jsem si založila blog o módě: www.modnidenik.blogspot.cz
    Móda (a kosmetika) mě baví a doufám, že se můj blog rozjede.
    Od E.L.F. mám některé výrobky, ale tyto konkrétní ne. Zrovna stíny i bázi jsem chtěla vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  39. makyna.polakova@seznam.cz
    Tak já mám mazlíčků dst ..:DD 5 koček, snad 50 ptáků:D, 1 psa (labrador) morře a králíka. Jsem zvířecí tip a nechápu jak někdo může týrat zvířata.

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, sleduji :)
    Mazlíčka teď nemám. Měla jsem psa, ale dcerka je má alergii, tak musel pejsek k rodičům na zahradu.
    ariela.sarka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. K zvířátkům ... Měla jsem psa, ale nedávno mi umřel a už není čas na pořizování si druhýho...

    bloglaetitiamadeleine@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Mám pieskomila Ota, ale neskôr sa zistilo že je to samica :D je ryšavá a je to riadny beťár (beťárka :D) furt mi vyskakuje (nechápem ako to robí ?! :D) a už aj stihla odhlodať pár vankúšov :D to boli nervy.. :D ale ľúbim ju :D :D
    veronika.cizmarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Já mám zase psa, co vypadá jako lištička (kříženec vlčáka a čau-čau) a je to moje malý prasátko :-)) Ta paleta vypadá úžasně, kéž by se random smiloval :D

    cermi.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Já mám doma opravdu zvěřinec. Papoušci, kočka, 2 psy a spousta bráchovy havěti. Nejradši mám asi kočku Linsy.
    Milouskovanika@email.cz

    OdpovědětVymazat
  45. táák čo by som ti také povedala..mám 17rokov, milujem kozmetiku, mám jedného psíka- cavaliera, volá sa Monty.

    OdpovědětVymazat
  46. Ták Jessy je môj milovaný psík je strašne roztomilý a ja ho vééľmi milujem :) A Jessy ľúbi korbáče, moju kamošku Majku a prechádzky po vonku :)
    naramky.priatelstva.4ever@gmail.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vlastne : naramky.priatelstva.4ever@gmail.com pomýlila som sa :)

      Vymazat
  47. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  48. Odebírám přes blogger :) No o mě.. je mi skoro 17, a skoro 9 měsíců mám úžasného přítele a jsem s ním moc šťastná, takovou lásku přeju každé holce :) Mám krásného bílo hnědého pískomila jménem Ferda a strašně ho miluji :) dříve jsem se chovu pískomilů věnovala hodně, teď už spíš jen pro zábavu :) Máš hezký blog :)
    polisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Odebírám :)
    No tak je mi 16 :)) A chodím na gymnazium :) Žádné zvířátko nemám :) Ale měla jsem psa jenoval se Míša byl užasnej ale bohužel umřel ... ale chtěla bych psa ... bohužel se zatím nějak nedaří :/
    zuzana.bradlerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. NicoChicoFashion@seznam.cz

    Náš domov je tak trochu ZOO. máme 2 psy, 4 kočky a rybičky :D
    Jinak Simba (německá doga) když si stoupne na zadní, tak je větší než já. Haha :D

    OdpovědětVymazat